kolmapäev, 12. detsember 2007

nitin sawhney - homelands

et viia kurssi ennast tuletaks meelde kõik mida annab meelde tuletada:
ma saavutasin oma maksimaalse mälus oleku tequilaga. Selle aja jooksul toimunust, mil kogu see alkohol mu veres ringles, on mul täpselt 4 pilti mälus 1)magasin klubi taga muruplatsil 2)hakkasin koju roomama 3)lossihoov ja mingid boheemlased 4)lossikatus. ja siis oli hommik..mingi tüdruku juures..mingid võõrad inimesed..need samad hipid. jalanõud jalga ja koju.
james-pidu,alko,kokaiin
balbiino-järeltööd
justin-basketball and weed
sattusin firmasuvepäevadele kus ületasin eelnevalt mainitud alko piiri juues liiter viina umbes 24 tunniga ära.
tulin töölt ära. mälus. nagu alati. peale 3 shampuse klaasi, 3 pitsi viina ja umbes 6 hotshoti.
ma armusin.

ja nüüd kolisin inglismaale, kus olen olnud kaine umbes 3 nädalat. ei ühe pudeli veini jõin ära.

Kommentaare ei ole: