reede, 14. märts 2008

Lamb - Gorecki


Alkoholile ei?my ass! Miks peaks see õige ja hea elu olema kõigil sama kava järgi? Inimestel on täisväärtusliku elu elamisest erinev arusaam. Pikk iga, võimalikult riskivähene, etteplaneeritud: kool, ülikool, töö, maja, auto, pere, ning surivoodil teadmine, et oled teinud kõik nii nagu sinult oodati, on variant.
aga miks mitte kaootiline, alkohoolne, kasvõi narkootiline, üks hingetõmme korraga, sinna kuhu tuul puhub ja süda kisub elu..kui selle..olgu kasvõi lühikese ja mittekuhugi viiva elu jooksul koged sa kõik emotsioonid ja tunded, mis teevad täisväärtuslikuks? Mis kasu on võimalikult kaua elamisest, karjääri redelil kaugele pürgimisest, ning suure maja ostmisest kui tegelikult terve oma pika elu, tänu just nimelt selle etteplaneeritud "tervislik ja kasulik" kavale oled sa jäänud ilma tervest maailmast..tervest elust ja sa sured hoopis kahetsusega "ma oleks pidanud võtma selle lonksu alkoholi, minema sinna reisule, armastama seda inimest" ja teadmisega, et sa sured..elu elamata..?

4 kommentaari:

koletis ütles ...

Lamb on lahe :D ma mäleta neil oli kunagi mingi video mis tuli pidevalt mingilt vene muusikakanalilt, kus sellel tädil olid mingid suled silmas vms.


Aaa ja sinu laul on Miss Kittin "Frank Sinatra" :D

CatSher ütles ...

minu laul?

koletis ütles ...

jaa sina tulid meelde kui ma kuulasin seda ükspäev :D

koletis ütles ...

mitte et ma arvaks et sa oma kuulsate sõpradega limusiinides seksid :_D