teisipäev, 23. jaanuar 2007

life is beautiful


keemia õpetaja laiendas taaskord veresooni ning ennustas tulevikku oma magic powersitega(Y). Keemia loomulikult on mulle müstika nagu alati. Matemaatika sain vähemalt viie kuigi olin kindel enne tööd et kindel 1,kui veab siis 2.!!!! ma ei saa olla uhkem enda üle kui ma just praegu olen:)

Koju tulles nägin pargis naist, kes lõi oma koerale jalaga hkm...tagumikku iga kord kui see üritas sittuda või jäi midagi nuusutama. ma ei liialda. see oli otsene löök pärakusse! !!!

Muidu tahaks ka kaastunnet avaldada Annikale (koolisekretär), kes kaotas oma 18 aastase poja eriti juhmis õnnetuses, millest tänases lehes ka kirjutati. Kui irooniline õnnetus ka ei olnud (no kelguõnnetus ei ole just kõige..ee.igapäevasem..) oli see siiski traagiline asi ja paneb mõtlema. aeg ja juhus. meie kõigiga võib midagi juhtuda iga hetk. Elu peab hindama. imetlema peab igat päeva, minutit, sekundit mis meile antud on!

2 kommentaari:

koletis ütles ...

Lääkides otsestest löökidest pärakusse...
Mida sa sellele väikesele tüdrukule ütlesid?
Ja mida ma talle teha üritasin? :D
Kle ja seda ka veel et ml tli üks mõte!

Anonüümne ütles ...

Aaaa ja seda ka veel, et....DON'T BE DAFT! :D