esmaspäev, 22. jaanuar 2007

lume süda

See on tegelikult normaalne et su keemia õpetaja tuleb ja mediteerib oma annetega su vereringe kiiremaks. ja ega seegi väga imelik ei ole kui ta soovitab sul klassis hommikul külma dushi lasta oma suguelunditele ning siis tuletab meelde et sa ikka ära ka kuivataksid NEED KOHAD.....ei...see on suht igapäevane asi.



Käisime arlega näitustel ja lund sadas.vanalinn oli imeline! mingi hetk, kui kuulsin viiuli ja klaveri muusikat ning lumi sillerdas linnatulede saatel, oli mul tunne nagu me oleks pariisis,millest unistan sellest ajast saati kui kuulsin et läheme kreeka asemel klassiga hoopis sinna. Mitte et ma elusees seal käinud oleks. Pariis-armastuse pealinn, kohvikud, inimesed, romantika, ilu...mmmmm....

Me tegime suuure südame valge värske lume peale. See hetk mulle isegi meeldis lumi. ja talv.sest mulle meeldivad südamed.ja armastus.

"La plus grande chose que vous apprendrez jamais est juste pour aimer et être a aimé dans le retour."(The greatest thing youll ever learn is just to love and be loved in return.)-Moulin Rouge

Jusqu'à la fois prochaine... Baisers et amour

1 kommentaar:

koletis ütles ...

"Paris, je t'aime"
Kuigi ma pole seal kunagi käinud. Aga see viga saab varsti parandatud kui kõik hästi läheb :D

TELLINGUD