esmaspäev, 22. jaanuar 2007

unenägu


Taaskordne esialgselt ebameeldiv unenägu mis,nagu kõik sellesse valdkonda kuuluvad, toimus mu vanaema majas. Ma kiikusin ning aed õitses. Siiski oli taevas tume. Mul oli hea tuju. Kuid mingi hetk tuli mees majast välja, kes unenäos pidavat olema mu isa ning karjus mu peale, et pean Allahit kummardama. Ma keeldusin ning avastasin siis, et mu ema ei ole seal. Ma sattusin paanikasse ning tahtsin põgeneda kuid aed oli liiga kõrge. Siis tekkisid mul tiivad ja ma muutusin pääsukeseks ning lendasin minema. Ma tõusin pilvedesse ning laskusin alla metsa kus meeleheitlikult kriiskasin ema järele. Lendasin tuulekiirusel mööda metsa kuni kuulsin ta häält ning me leidsime üksteist. Ka tema oli pääsuke. Ma olin nii õnnelik ning tema kõrval lendasin lõvi julgusega lageda taeva all tulevikku.

Kommentaare ei ole: