neljapäev, 25. jaanuar 2007

we are bohemians..from London..


Kõige mõttekam galeriide külastamine ajaloos!! kus me mitte ei käinud läbi kõik kesklinnas asuvad galeriid, vaid ka tungisime näituse avamisele sisse ning jäime sinna passima 10min arutama,kas jääda või minna ära. Ühte galeriid (harju 6..kui keegi teab kus see seal majas on sis palun andke teada..) otsides Arle SISETUNDE järgi,ronides lumistest ja libedatest mägedest ülesse, sattusime Jaapani suursaatkonda... Meie galeriide mapp hakkas kannatama tõsiseid vägivalla hooge. 6,7 näitust...ühte ei leidnud,teisel oli avamine ja ülejäänud olid absoluutselt mõttetud.
Teel SEB galeriisse(kus avamine oli) olime nii külmunud,vihased ja närvis,et kui üks väike tüdruk meile ette jäi karjusin mina "kao eest" ja Arle pani jalaga:D..kuigi pihta ei saand.

Muideks!Me leidsime uue kohviku SEB pangas!!:D jaa! EBS in SEB cafe;)(lugeda palun ee-bee-ess in ess-ee-bee cafee, et riimi läheks) sellest saab ametlikult uus kunstiinimeste kohvik!

muideks uute arvutuste järgi võime isegi kokku saada 3500eeku!!! WE'RE RICH!!! (vähemalt mina...sest ma ei söö SEAPRAADE koolis nagu mõni teine....)

piz out

2 kommentaari:

koletis ütles ...

Nojah...sina oled siis see rich ja mina olen pretty. Nagu alati ju :D
mul oli täna nii suur sall. Väga boheemlaslik ju :D
kahju et pirxi ei olnud :D ta oleks mu kohe ära tagund...ja mu ruudulised püksid ja mingi pruun mantel xD
See oleks enesetapp olnd ju :D

koletis ütles ...

Fakk! juuksed on liiga lühikesed aint!!