laupäev, 20. jaanuar 2007

minu uni.

Kas olete näinud unenägusid, kus jooksete aga ei liigu paigast või karjute täiest kõrist aga häälepaelad ei tekita mitte ühtegi vibratsiooni, mis meenutaksid mingitki heli?Mina olen. Tegelikult kui olin umbes 7-10või12 oli see täiesti tavaline. Ma ärkasin hommikul higisena, endast väljas. Siin kohas soovitaksin lugeda raamatut Vares(Jüri Tuulik), mis mul meenus Olümpiast koju tulles, mõeldes sellele tundele, mida tekitavad need unenäod. Ma samastan ennast 9 aastase peategelasega antud raamatus totaalselt. Ta tunneb täpselt seda, mida ma nii korduvalt unenägudes läbi olen elanud-karjud vaikust , jooksed liikumatult.

A running dream is basically a dream of escaping a certain situation, person, or thing. If you dream of the desire to run but cannot get your feet to obey it shows a lack of self confidence and perseverance on your part. Try sticking to your guns and see how much your life will change.

Mis siis kui see ei ole võimalik? Mul tuli meelde nüüd, mis mu elus see aeg toimus ja nüüd tean, mis tekitasid neid unenägusid. See ängistus, sisemine pomm, mis iga sekundiga tiksub lähemale plahvatamisele peatub ühe nupu vajutamise tulemusel, mida saab vajutada ainult keegi teatud isik kelle poole karjud, surmahirmu ning elutahet täis, helitult. Ma soovin, pool sadistlikult, et kõik seda piina korra tunneksid, tulemusena väärtustades Varest ning aru saades poisist, kes hüsteeriliselt karjub puhast ning mõnitavalt rahulikku vaikust.

Valu võib vahel olla nii ilus.

1 kommentaar:

koletis ütles ...

Mõtsid, et lased diipi veits? :D
Sul nii keerulised laused ka. Ütleme nii, et su turistiraamatu lugejad eksivad kahe minutiga ära....Ei! Nad eksivad juba oma hotellitoas ära!! :D
Ei tegelt ma niisama lõõbin. Ma lihtsalt kade. :D