esmaspäev, 26. veebruar 2007

"alone,friends visit often"


kolmas päev koolist puududes. panin lõpuks ravimtaimedesegu kokku. igat üht täpselt 20g. aitasin emal asjad kokku pakkida ning saatsin moskva rongi peale. ma ei ole teda elusees nii õnnelikuna näinud. kadedus kadedus..kuigi ma olen õnnelik, et ta siit,provintsist, minema saab. kuskile, kus on elu.
ostsin endale "ruumi" ja tahtsin osta "7 samuraid" aga tee poel oli silt "lõuna 16.00ni". kell oli juba kuus. okkei. läksin koju. avastasin(vähemalt need esimesed kolm tundi) et üksinda elamine ei olegi nii tore. või ei ole mina see inimene. või on mul lihtsalt sitt tuju ja homme avastan et mul ikka sittakanti veab! ;)

lets hope shall we?

3 kommentaari:

koletis ütles ...

tra nahui kirjuta midagi, vana mõrd. a noh, ma ju nii alaealine, alles väike tatt, mis ma ikka mölisen. niikuinii ei saa kuhugi sisse ju!

koletis ütles ...

tra! sa lubasid kirjutama hakata üxpäev!

koletis ütles ...

KRIKU RAIŠK