pühapäev, 18. veebruar 2007

outer space?


üle pika aja leidsin tee siia.
et siis viimane unenägu mida mäletan:
olime klassireisil. jälle. ööbisime naistevanglas. pooleldi oli see ka hullumaja. Mina ja pirgit ühes toas. Pirgitil oli laps. Ma olin shokis. Ta ütles et olevat mulle seda varemgi öelnud. Laps on nädala sees tema emaga Jõgeval. Vanglas oli 18aastane ilus, kuid psühhopaatiline ja ohtlik mõrtsukas. Väga võluv ning kardetud. Rohkem ma teda ei näinud. Lihtsalt tean et ta oli seal. Vahepeal tabasin ühe hullu meie toast varastamas. Õhtul läksime hollywoodi. Põhimõtteliselt terve klassiga. Pidime ujuma minema ka aga mul ei olnud ujumisriideid kaasas.
Järgmine hetk(või järgmine unenägu) seisin mingi imeliku maja katusel. maja oli alt täiesti kitsas ning kõikus ühelt küljelt teisele.igas suunas. ma seisin ringi keskel kus oli sädelev helendav limajas roheline vedelik, mis voolas majalt alla. vaade sealt oli imeilus. üle metsa ja päikeseloojangu. mustad rongad tiirlesid nagu must pilv mu pea kohal. Ma ei tohtinud rohelisse vedelikku astuda, maja kõikus ja tuul oli tugev ning ronkade kisa kõrvulukustav. Vaatasin ülesse ja nägin hiigel laeva õhus minu kohal, millele hüppasin. Selleks ajaks oli mu ümber kosmos. ja need kolmnurksed alt kitsad hiigel majad olid väikesel planeedil ja kõikusid igas suunas.rongad lendasid metsa, laev kosmose poole. The End.

gorillaz - kids with guns

Kommentaare ei ole: