neljapäev, 1. veebruar 2007

IM ALIVE!!


Ma ei mainikski midagi eriti rohkemat kui et jah, see suusareis oligi täpselt nii jube nagu ma ette kujutasin. Ma tegin nii mõnedki isiklikud rekordid..
1) Suusatasin esimest korda elus niiiii palju( tegemist oli esimese suusatamisega elu jooksul üldse),siis põgenesin põõsastesse ja passisin seal Pirxi,Tshaikovski ja mingite Vene tüdrukutega, kes olid sama proffid kui mina, kuni teised tagasi hakkasid sõitma
2)Sõin oma elu kalleima burgeri, kuna meile(Linda,Pirgit,Kenneth) lihtsalt ei müüdud ühte hädist võileiba ning me pidime taxo tellima Otepäält ja sõitma lähimasse(ma rõhutan LÄHIMASSE) poodi, mis oli 5km kaugusel, jõudnud sinna pidin selle hamburgeri KUGISTAMA alla, kuna taksos ei tohtinud süüa(tehes nii ka söömis kiiruse rekordi).
3)söömisrekord, millest just rääkisin..
4)lumehanges lebamine ühe öö jooksul.. igakord kui tegin katse liikuda ühest majast teise tõmbas Arle vana Kristi iganeve mõrd mu rajalt maha ja kukkus ise ka ja siis naeris muga koos 10min:D

Ja ma sellega nüüd piirdukski:)Kes käisid need teavad ja mäletavad...või siis mitte....

P.S.
Pildil on Arle suusatamas(sest ta ju üldse ei osanud suusatada nagu ta väitis MKM) ja minu veri:)

1 kommentaar:

koletis ütles ...

Kuule lõpeta ära, ma jäin kolmekümne esimeseks!! :S :D :D
vana Kristi on küll mõrd aga ta täidab kõik seksuaalfantaasiad vaid ühe telefonikõnega xD