kolmapäev, 21. veebruar 2007

i dont like it like this - The radio dept


uus periood. Georg is back! Pipi sai lõpuks ometi 18! minul veel umbes kuu jäänud. elada. ei kahjuks mitte..kuni 18 saan. esimene variant sobiks mulle parem. ma ei tea mida oma eluga teha, mind kihutatakse takka ja mina lihtsalt tahaks seista ühe koha peal hetk ning mõelda. aga ma ei hakka jälle mingit diip shiti panema, mis ei huvita kedagi.
Käisin täna üle pika pika aja trennis.Jõusaal. Hullult ässa täis astusin sisse ja hakkasin masinatega mässama, siis avastasin et mingeid lihaseid mul lihtsalt ei eksisteeri sest isegi kui võtsin selle pulgakese täitsa välja, mis raskuseid määrab ja tõstsin ee.. 0 KILO siis ikkagi suutsin seda ainult hinge kinni hoides nägu punane nagu peet. Ei positiivne. A good start. for real. ma ei tea. shokkis ikka veel. Nüüd võtan kokku ennast!!!! ehk siis kõige selle uuega mis täna juhtund, hakkas mu uus elu.

Mul tulid meelde Mayad. Nende kalendri järgi peaks maailma lõpp tulema 5 aasta pärast. ehk siis ma olen 23. ehk siis täpselt enne kortse ja muud jama. Niiet kui ma tõesti ei või 18 aastaselt ära surra, siis vähemalt 23aastaselt.!

1 kommentaar:

koletis ütles ...

Sest eesti keeles kirjutatakse maiad ka Y'ga eksole :D :D