reede, 9. veebruar 2007

moby - porcelain


OTSUS. hakkan kirjutama 2 nädalat järjest kõiki unenägusid ülesse nii täpselt kui võimalik. see pidavat psühhikale väga halvasti mõjuma. unenäod peaksid minema 90% retsimaks.nii hulluks, et ma ei julge enam magama jääda. sellepärast lähen kohvi ja tablettide peale üle ning siis lõpuks keeran lihtsalt ära.

et siis. üleeile nägin unes, et olin kuskil sööklas. ja seal oli Arle isa. ja siis me istusime ühte lauda. ja rääkisime. kõik. väga diip shit eks?

eile nägin unes, et Karen tuli Eestisse külla. Rääkisime sellest, mida teha saaksime ja klubidest. Me olime vanalinnas. aga see vanalinn oli pigem kuskilt Itaaliast. vist. igastahes see Tallinna vanalinn küll ei olnud. me kõndisime kitsastel romantilistel (itaalialikel) tänavatel kuni jõudsime djv.sse ( Aga see ei olnud ka absoluutselt nagu päris djv.. ma lihtsalt tean et olime seal) Istusime maha ja päike paistis aknast sisse. Hakkas sadama muinasjutulist lund. Aga oli juuli kuu.....Ja tegelikult tuleb mulle nüüd meelde, et enne kohvikusse jõudmist kõndisime ühelt Islandi künkalt alla.
Aga jah. me vist rääkisime ka sellest, et miks küll lund juulis sajab. kuid keegi ei imestanud selle üle. .. ..

Aga selle saksa natsist lapse tapaks ma ära küll!
Tume shokolaad ei maitse mulle enam eriti.
Millal ma viimati armastuslaule kuulasin?
Ja mis kõige huvitavam..mu näpud on lillad..

Jätan teid selle üle natuke pikemat mõtlema, seniks kuni lähen Olümpiasse ning söön Romantika ära...mm..

Kommentaare ei ole: