laupäev, 10. veebruar 2007

moby - inside


igakord kui üles ärkasin ning uuesti magama jäib, nägin uut unenägu. kolmest kahte mäletan. 1. millegi pärast mitte.

2. Läksime Tiina juurde. Tal oli uus suur maja, kus esimene tuba oli ainult narisi täis. Maja oli seest mõisa moodi(trepid jne) aga puust. Läksime poodi, et osta mingit süüa, näksimist. Võtsin kobara mingeid marju, umbes õunasuuruse kobara. Rainer võttis ka. Kaalusin, hind oli 56krooni. Niiet panin kobara ära.

3. Algas klassi reisina bussis. Jooksime ning saime tagumised kohad. Sõitsime laevale. See oli selline jahi ja laeva vahepealne. Restoran oli seal ka. Tellisime toidud aga kokk ütles, et kuna ta abilised on haiged peab ta selle üksi tegema ja hind kolmekordistub. Me olime nõus aitama, et mitte juurde maksta. Mõned hakkasid jooma. Kenneth tuli paprikat lõikuma aga kuna ta ei olnud kõige kainem siis võtsin mina üle. Liis oli ka kaasas. Tema oli koguaeg igasugustes tubades kadunud mingi kutiga. Igakord kui välja tuli läks uuesti mingi teise kutiga. Kõike(kes millal kuhu tuppa läks, istus kusagile,rääkis midagi) tähistasid tunnid,minutid, sekundid iga inimese kõrval, nagu orkutis skräppe. Sõitsime kusagile randa. ma läksin lamamistooliga päikest võtma. Pikutasin ning eemal nägin ma islandi maastikku, kus seisid valgetes riietes ja linades igas vanuses inimesed. Ma ei tundnud neist kedagi. Nad lihtsalt seisid ja vaatasid. Millegipärast oli neil jube külm. Mu telefon kukkus vette. Äkitselt, kui läksin telefoni päästma, oli mul samasugune valge kleit(või lina) seljas ja mul oli ka külm. Imestasin selle üle. Telefon oli terve. Võtsin oma lamamistooli ning läksin laevale tagasi. Selleks ajaks oli terve rand udus. Aga neid inimesi nägin ikkagi.. Laev kaugenes rannast. Ma seisin ja vaatasin neid kuni nad udusse kadusid.

1 kommentaar:

koletis ütles ...

Tra miks mul kunagi nii ägedad uned pole. Sul mingi eri diip šitt koguaeg :D