laupäev, 24. veebruar 2007

PiPi synttar

Et siis Arle ja mina läksime koos ta papitoga saaremaale. PiPi sünnipäevapidu toimus minu juures. Panime õhupallid lakke, tegime 18küünlaga kirsi-vanilje-vahukoore tordi ja ostsime mingi joogi mille nime ma ei mäleta aga mis pidavat väga hea apelsinimahlaga olema. See oli meie väike eelpidu Pillega. AA. PiPil oli kroon peas ja meil Arlega mingid täht-sarved. Hiljem tuli P. söögiga ja varsti tulid külalised. Me Arlega olime vahepeal suht Juho ja Marianne rollis ja tegime oma lamedaid nalju omaette. Siis hakkas vike dringitamine..sealt edasi Arle ei mäleta:D aga pmst lühidalt öeldes jäi ta vahepeal vannituppa elama ja peale seda saatsime poisi tuttu. Ise läksime klubisse. Mina loomulikult mingi värdja eide pärast Divasse sisse ei saanud aga Privilegi suure anumise peale lõpuks sain. Ja veel tasuta! Seal käis pidu ja trall kuni 5ni ning oleks täitsa lõbus olnd, kui nr4. oleks seal olnud ja PiPi nr5.iga terve aeg ei oleks sebind. Muidu ok. Vaekojas(meie järgmine peatus) nägin eelmisest sajandist ja minu varajasest noorusest tuttavat poissi, kellega vahetasime paar sõna. Siis viidi meid minu juurde, kus avastasime et korteri võti jäi Helina kätte.Helinal väljalülitatud. Arle magab. OKEI. kell oli umbes 6,trepikojas oli sama külm kui väljas, me olime väsinud, õhukeselt riides ja KAINED. Hakkasime koputama uksele "arle arle lase meid sisse". mitte midagi.....OKEI. suurest väsimusest otsustasime väikse uinaku teha eem...treppidel...üksteise küljes keras lebasime seal natuke. Pille isegi magas. mina käisin iga natukese aja tagant ust peksmas. niimoodi umbes 3 tundi. sest 9 paiku Arle lõpuks suvatses ärgata ja kuulda meie 2m eemal ukse peksmist. Saime sisse täpselt minut enne seda, kui oleksime ära läinud. Näost sinised ja muidu ära külmunud tormasime voodisse. Arlel oli täpselt selline 10h järjest maganud lapse nägu peas. Dialoog Pillega voodis enne magama jäämist :
Cat:"mu sokid on nii märjad ja külmad!"(võtan ära)
PiPi:"mai võta igaxjuhux ära.nii on soem."
Cat:"eii!võta ära sa ei kujuta ette kui mõnu on!!!!!(mõmisen omaette)
PiPi:"(võtab ära) JAAAAAA!!!!!(mõmiseb hullult) KUI HEA!!!!!"
PiPiCaT:"(mõmiseb üksteisevõidu selle mõnu pärast mis me saime sokkide ära võtmisest(Y)"
jäime magama. vahepeal arle tuli filmis vist. vahepeal telefon helises. paar tundi magand, pidime koristama hakkama. Korter oli rõve! Tunni pärast tuli Arle isa meile järgi. PiPi jäi koristama..(viimati kui helistasin talle kell 9õhtul oli ta ikka veel seal ja ikka veel koristas.)Me läksime säästukasse ja peale seda hakkasime sõitma. Jõudsime sadamasse kell 4 aga avastasime et praam läheb kell 5.jess!. Praami pealt maha tulnud, jäin ma magama..

1 kommentaar:

koletis ütles ...

See jook on Pisang, damnit! Ja sa unustasid selle "Ma ei taha enam magada!!" :D:D