kolmapäev, 21. veebruar 2007

the last king of scotland


Käisin vaatamas "the last king of scotland". Tõsieluline film noorest shoti kutis kes läks ugandasse ja tast sai presidenti isiklik arst, kust edasi sai tast presidendi sõber,nõustaja, ja nagu teda lõpuks kutsuti "valge ahv". President oli, hellalt öeldes, natuke julmem ja vägivaldsem ning vähem hooliv, kui mina oma unenäos olin. Kui kutt sellest lõpuks aru sai oli liiga hilja põgeneda.....
Et mitte rikkuda ära filmi neile kes tahavad seda vaatama minna ma edasi ei räägi. Minu arust hea, sest tõsielulised on olnud mu lemmikud läbi aegade.Aga iseenesest, kui kunstiliselt võtta jne siis ei olnud kes teab kui hea aga kuna selline valitseja oli tegelikult ka olemas, ja see kutt oli päriselt seal ja elas tegelikult ka kõike seda läbi, siis Soovitan.

Kommentaare ei ole: