pühapäev, 18. veebruar 2007

shit.


Põhimõtteliselt on mul NEID hetki päris palju viimasel ajal tulnud. Ja see ei ole hea. Ainus inimene, keda NENDEL hetkedel vajan ei saa mulle seda võimaldada. mis ei ole ka hea.Miks lumi juba ära ei sula, et võiksin katusel istuda ja piinelda kuni hetk möödas. Võibolla leevendaks seal istumine natukene selle hetkega kaasnevat valu ja meeleheidet ja vajadust teha see üks ja ainus suits selle inimese kõrval, kes peab olema mujal. Ükspäev ta vist tegelikult oleks isegi saanud tulla kui saatsin talle sõnumi:"praegu on SEE hetk.raaaaisk" sest ta helistas. aga ma ei võtnud vastu. ma ei tea miks. kuigi mul oli ju teda nii meeletult vaja. võibolla olen ma juba harjunud üksi toimetulemisega või kardan et ta hakkab pärima.pärast kahetsesin et ei vastanud.ta saab niiigi harva tulla just siis kui mul teda nii väga vaja on. ma peaksin neid harukordseid hetki nautima.


miks ma vastu ei võtnud????!! shit.

david gray - sail away (Rae & Christian Remix)

Kommentaare ei ole: